شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

 

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

برقراری تعامل دو سویه با ذینفعان در هر سازمان لازمه بقای آن مجموعه است

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان:

برقراری تعامل دو سویه با ذینفعان در هر سازمان لازمه بقای آن مجموعه است

دکتر نعمت ا… محسنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : برقراری تعامل دو سویه با ذینفعان در هر سازمان لازمه بقای آن مجموعه است زیرا از این طریق بازخوردهای مخاطبان دریافت شده وارتباطات اثربخش تر شکل خواهد گرفت.

وی افزود : ذوب آهن اصفهان در سال های گذشته همایش های متعددی را ویژه مشتریان محصولات  با هدف ارتباط دو سویه برگزار نمود که با استقبال خوبی نیز همراه شد. تامین کنندگان نیز گروه دیگری از ذینفعان شرکت در چرخه تامین و تدارک هستند و لذا همایش تجلیل از این گروه نیز در دست کار قرار گرفت.

معاون بازرگانی شرکت با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایش هایی موقعیت مناسبی را برای بررسی فرصت ها و چالش های فی ما بین فراهم می آورد گفت: به منظور دریافت دیدگاه های تامین کنندگان نظر سنجی مستمر از این عزیزان نیز صورت می گیرد.

دکتر محسنی بیان کرد : صرفاً ارتباطات با تامین کنندگان مد نظر نیست،رتبه بندی آنها  از طریق ساز و کارهای علمی نیز در دست اقدام می باشد تا از این طریق و با استفاده از مدل ها وسیستم های خاص سطوح اعتباری متفاوت تعریف شود، توانمندی ها ارتقاء یابد و بومی سازی بیشتری را شاهد باشیم.

این مقام مسئول ضمن تشکر از همه تامین کنندگان ذوب آهن اصفهان گفت : با توجه به شرایط اقتصادی کشور،حمایت از تامین کنندگان و تولید کنندگان قطعات وتجهیزات از سیاست های اصولی ذوب آهن اصفهان است وی خاطر نشان کرد : ایجاد فرصت آموزش و یادگیری بیشتر برای کارکنان حوزه بازرگانی نیز به عنوان یک اقدام مهم دیگر مورد توجه می باشد.

معاون بازرگانی شرکت بیان کرد : در گذشته ذوب آهن اصفهان در زمینه تامین مواد اولیه، شرایط خوبی داشت اما متاسفانه با بی مهری صورت گرفته این منابع از این شرکت تحت عنوان خصوصی سازی،توسط دولت گرفته شده و هم اکنون با چالش هایی مواجه شده که نیازمند حمایت ملی می باشد.

وی در پاسخ به این سوال که برای حمایت از تامین کنندگان درون سازمانی چه برنامه ای دارید گفت : تامین کنندگان درون سازمانی که شرکت های اقماری ذوب آهن هستند  به دلیل اینکه در داخل کارخانه قرار دارند و به واسطه در اختیار گرفتن برخی از کارگاه های ساخت ،شناخت دقیقی از پتانسیل هادارند،می توانند بیش از پیش در زمینه تامین نیاز های ذوب آهن وهمچنین در اختیار گرفتن پروژه های خارج از شرکت فعالیت داشته باشد.حوزه بازرگانی ذوب آهن نیز از تامین کنندگان درون سازمانی و برون سازمانی حمایت می نماید.

دکتر محسنی بیان کرد : ذوب آهن اصفهان تنها فضای کارخانه نیست بلکه فرایند تولید آن از معدن تا مصرف کننده نهایی را شامل می شود. بنابراین نیاز است همه بخش های شرکت در راستای حمایت از تامین کنندگان به منظور کمک به تولید با هم افزایی بیش از پیش تلاش نمایند.

99

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .


تمامی حقوق متعلق به شرکت مهندسی و ساخت پویش ذوب آهن میباشد