شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

 

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

آیین غبار روبی از قبور مطهر شهدای گمنام ذوب آهن اصفهان

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

[TS_VCSC_Lightbox_Gallery content_images=”1173,1172,1171,1170,1169″ content_images_size=”large” content_style=”Polaroid” content_preloader=”0″][/TS_VCSC_Lightbox_Gallery]

آیین غبار روبی از قبور مطهر شهدای گمنام ذوب آهن اصفهان در محل بنای یادمان این شهدای گرانقدر به مناسبت هفته بسیج چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین شرکت  به میزبانی پایگاههای مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم مدیریت حراست و شهید آیت ا… سعیدی برگزار شد.

مهندس یزدی زاده ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت حضرت امام خمینی (ره)  و شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت : توفیق داشتم در دیدار مسئولین با رهبر معظم انقلاب حضور یابم . ایشان در این دیدار مبحث جنگ اقتصادی و تلاش و کوشش همه جانبه برای عبور از تحریم ها را مطرح نمودند.

تلاش در جبهه صنعت و جنگ اقتصادی افتخار ما است

وی افزود : این افتخار برای ما است که امروز در جبهه صنعت و جنگ اقتصادی هر یک به سهم خویش برای رونق تولید و شکوفایی کشور عزیزمان ایران نقش آفرین هستیم.

مدیرعامل شرکت تصریح کرد : دشمن در طول چهل سال تلاش کرد به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب وارد سازد اما با دفاع همه جانبه مردم ایران اسلامی شکست خورد. در توطئه اخیر نیز مردم نشان دادند با تدبیر و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب همچنان مجدانه پای آرمان هایشان ایستادند و با تمام توان مدافع کشور و دستاوردهای آن هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد :امروز در این فضای معنوی و از ثمره وجود دو شهید گرانقدر گمنام که در کارخانه آرمیده اند خیر و برکت زیادی نصیب شرکت شده است. این دو شهید گمنام به مردم ایران زمین و تک تک پرسنل ذوب آهن تعلق دارند.

از کلیه دست اندرکاران پروژه یادمان شهدا تشکر و قدردانی می نمایم

مهندس یزدی زاده گفت : فضای بسیار خوبی تحت عنوان پروژه یادمان شهدای گمنام ذوب آهن اصفهان به عنوان بنایی ماندگار در این شرکت تاسیس شده است و همین جا شایسته می دانم از کلیه دست اندرکاران این پروژه بزرگ که از مرحله طراحی تا اجرایی شدن تلاش و کوشش بی وقفه داشتند، تشکر و قدردانی نمایم.

وی بیان کرد : در طول چهل سال که از پیروزی انقلاب می گذرد اتفاقات و حوادث بسیاری را شاهد بودیم که در آنها بسیج به عنوان بنیانی مستحکم و از یادگارهای بسیار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) به شمار می رود که در همه عرصه ها نقش آفرین بوده است.

یک هدف مشخص داریم و آن ارتقاء تولید و بهبود وضعیت معیشت کارکنان است

مدیرعامل شرکت بیان کرد : همه ما که امروز در این کارخانه تلاش می کنیم یک هدف مشخص داریم و آن ارتقاء تولید و بهبود وضعیت معیشت کارکنان است که در شرایط جنگ اقتصادی کنونی با همدلی و هم افزایی به ثمر می نشیند.

این مقام مسئول ادامه داد : همه ما وظیفه داریم به وظایف سازمانی خود مانند عمل به واجبات پایبند باشیم و در کنار آن برای فعالیت های دیگر برنامه ریزی نماییم.

برخی از پرسنل شرکت حدود 40 ساعت سرکار بودند و به عنوان سرباز اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی از جبهه تولید نخستین تولید کننده فولاد کشور دفاع کردند

مهندس یزدی زاده بیان کرد : جای بسیار خوشبختی است که امروز در مجموعه ذوب آهن اصفهان به دلیل حاکمیت ارزش ها و ثمره خون شهدایی که به انقلاب تقدیم نمودیم در طول چند روز اخیر با وجود نا آرامی ها جو آرامی را پشت سر گذاشتیم. برخی از پرسنل شرکت ، حدود 40 ساعت سرکار بودند و به عنوان سرباز اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی از جبهه تولید نخستین تولید کننده فولاد کشور دفاع کردند. باید قدر خودمان را بدانیم که توفیق داشتیم در این کارخانه بزرگ که به عنوان امانت به ما سپرده شده است هر یک به سهم خویش در این حماسه اقتصادی نقش آفرینی نماییم.

وی اضافه کرد : برنامه هایی بسیار خوبی همچون تولید ریل در ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده این محصول استراتژیک در کشور به ثمر نشست و برگ زرین دیگری را به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود که تحقق این حماسه ها همچنان ادامه دارد.

در ابتدای این آیین سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت : هفته بسیج یاد آور نام و خاطره حضرت امام خمینی (ره) است. این بزرگ مرد تاریخ با ژرف نگری که داشتند روزهای سخت را پیش بینی نمودند. بسیجیان غیور در همین فتنه اخیر در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم عزیزمان در جای جای ایران اسلامی با تلاش و کوشش شبانه روزی توطئه دشمن را سرکوب نمودند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .


تمامی حقوق متعلق به شرکت مهندسی و ساخت پویش ذوب آهن میباشد