شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

 

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

آیین اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، بیست و ششم دی ماه با حضور مسئولین وزارت صمت،

تقدیر از تامین کنندگان برتر ذوب‌آهن اصفهان در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

آیین اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، بیست و ششم دی ماه با حضور مسئولین وزارت صمت،

آیین اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، بیست و ششم دی ماه با حضور مسئولین وزارت صمت، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران و جمعی از تامین کنندگان برتر زنجیره آهن و فولاد در سالن سعدی برج میلاد تهران برگزار شد.در این جشنواره،با اهداء لوح تقدیر از تامین کنندگان برتر شرکت ذوب‌آهن اصفهان تجلیل شد.

سعید جعفری، معاون مدیریت تحقیق و توسعه ذوب آهن شرکت در این آیین گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور، نقش موثری در ساخت سایر صنایع فولادی داشته است که همگان به آن واقف هستند.

وی افزود: بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت فولاد در این شرکت از قدمت بسیاری برخوردار است و در این نمایشگاه نیز در قالب ویژه نامه ای دستاوردهای بومی سازی و نیازهای پژوهشی شرکت تدوین و توزیع گردید.

معاون مدیریت تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان،به تولید ریل ملی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم این شرکت اشاره کرد و گفت:تولید محصولات جدید با بهره گیری از دانش کارکنان شرکت ، امری است که در ذوب آهن اصفهان با جدیت پی گیری می شود .

وی، تصریح کرد: این شرکت با برقراری ارتباط مستمر و موثر با شرکت های دانش بنیان،مراکز دانشگاهی و علمی پژوهشی همواره دانش و تکنولوژی روز را به تجربه و فن آوری پیوند زده است و در بین سایر صنایع فولادی در این عرصه از جایگاه شاخصی برخوردار است.

شایان ذکر است در این آیین شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان به مدیر عاملی مهندس امیر ایرانپور از جمله تامین کنندگان برتر ذوب آهن اصفهان معرفی شد و در حضور مسئولین وزارت صمت و انجمن تولید کنندگان فولاد ایران مورد تجلیل قرار گرفت و لوح تقدیر را دریافت کرد.

در حاشیه برگزاری این آیین مهندس امیر ایرانپور در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان سختکوش شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن گفت : این شرکت با بهره گیری از دانش نیروی انسانی متخصص ذوب آهن و کارگاههای ساخت آن پروژه های بسیاری از جمله بومی سازی سرند های کوره بلند ذوب آهن اصفهان،ساخت مخازن اضطراری آب کارخانه و افزایش ظرفیت سکوهای ورزشگاه بزرگ فولادشهر را انجام داده است و پروژه های بزرگی نیز در دست اقدام دارد.

وی افزود : شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان،پاتیل 12 متر مکعبی شرکت فولاد مبارکه را نیز  به سفارش آن مجموعه ساخت و پس از انجام کلیه تست های لازم و تایید کارشناسان ساخت و بهره برداری شرکت فوق به این مجموعه تحویل داد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .


تمامی حقوق متعلق به شرکت مهندسی و ساخت پویش ذوب آهن میباشد