شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

 

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

در مجمع عمومی شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان عنوان شد

برند معتبر ذوب آهن اصفهان، یک مزیت رقابتی برای فعالیت شرکتی زیر مجموعه است

در مجمع عمومی شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان عنوان شد

مجمع عمومی سهامداران سهام شرکت مهندسی و پویش ساخت آهن اصفهان در تاریخ سیزدهم خرداد با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، شکرا … فائز نماینده شرکت صدر تامین، روح ا … فاضل پور مدیر راهبری شرکت ها، امور مجمامع و سهام، مهندس امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن، هیئت مدیره این شرکت، موسسه کاربرد تحقیق حسابرسان شرکت و نمایندگان سهامداران در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد.

در این جلسه پس از استماع گزارش هیئت مدیره و گزارش حسابرس مستقل، صورت های مالی منتهی به 29/12/97 مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

تعامل با شرکت های فنی مهندسی و توسعه فعالیت های صنعتی مورد توجه قرار گیرد

مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در این مجمع در سخنانی با تشکر از شرکت مهندسی و پویش ساخت و هیات مدیر این شرکت گفت: شرکت مهندسی و پویش ساخت به عنوان شرکتی توانمند با پشتوانه نیروی انسانی ذوب آهن که در کشور همه به آن شناخته می شوند و کارگاه های ساخت و تولید ذوب آهن که زبانزد مجموعه های صنعتی است فعالیت می کند. این شرکت نیاز به تعامل با شرکت های فنی مهندسی در سطح کشور و توسعه فعالیت های صنعتی به شیوه های مختلف در بازار رقابتی امروز در دستور کار قرار می دهد.

برند معتبر ذوب آهن اصفهان، یک مزیت رقابتی برای شرکت های زیر مجموعه است

وی افزود: ذوب آهن اصفهان و برند معتبر آن مزیتی است که شرکت های مختلف زیر مجموعه و به ویژه شرکت مهندسی و پویش ساخت باید دارای حداکثر مزیت آن باشد و با تعریف از برنامه های مشخص شده زمینه توسعه توسعه مهندسی فنی را فراهم کند.

مهندس شكر ا … فائز نماینده شرکت صدر تامین نیز در خصوص اهمیت تدوین برنامه پنج ساله برای فعالیت های شرکت و توجه بیشتر به مزایای رقابتی در بازار توضیحاتی ارائه شده است.

مهندس امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان با ارائه گزارش مجمع به خبرنگار ما گفت: این شرکت ابتدا تحت عنوان شرکت پویش سرویس با هدف انجام فعالیتهای خدماتی ذب آهن تاسیس شده است. با توجه به ماموریت این شرکت برای ارائه فعالیت های فنی، مهندسی، ساخت و اجرای این مهم در سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و با حضور مهندس یزدی زاده به عنوان مدیرعامل ذوب آهن اصفهان این رویکرد بطور ویژه مورد توجه قرار گرفت و هم اکنون با رهنمودهای خود و بهره برداری از دانش فنی نیروهای انسانی درون سازمانی و همدلی و هماهنگ سازی این سرمایه های ارزشمند، شرکت مهندسی و پویش ساخت آهن و فولاد اصفهان پروژه های بسیاری را در کارخانه تکمیل و تحویل داده است.

وی همچنین همچنین برخی از مهمترین پروژه های این شرکت که بهره برداری از آن به دست آمده است چنین است: ساخت ارابه و سرند و تغذیه کوره بلندشماره یک ذوب آهن، یک مجموعه تابلو ریتال مربوط به کوره بلند شماره یک ذوب آهن، ساخت اسکلت فولادی پیک پرک دقت پروژه دود پروژه PCI، درب وپنجره های فولادی این پروژه و ساخت و نصب کانال های تهویه هواا کارگاه زغال سنگ آن، بخش عمده ای از ساخت دو مجموعه تجهیزات فلزی سیستم انتقال دهنده ها مربوطهبوردشماره یک ذوب آهن، شات کریت سردخانه ایستگاه هفت ریخته گری و دیوار سرباره کنتورور فولادسازی، تخریب و ضد عفونی سازی چینی و سایر عملیات کوره پیش گرم ن ورد ۳۰۰ و تحویل ۲ عدد پاتیل سراغ کنوتور

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .


تمامی حقوق متعلق به شرکت مهندسی و ساخت پویش ذوب آهن میباشد