شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

 

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

شرکت مهندسي و پويش ساخت ذوب آهن اصفهان 

Esfahan Steel Engineering and Pooyesh Construction Company

پاتیل حمل سرباره شرکت فولاد مبارکه به همت تلاشگران شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان، ساخته و تحویل شد.

شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان پاتیل حمل سرباره مجتمع فولاد مبارکه را ساخت

پاتیل حمل سرباره شرکت فولاد مبارکه به همت تلاشگران شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان، ساخته و تحویل شد.

مهندس امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان با اعلام این خبر گفت : با توجه به نیاز کارخانه به قطعات استراتژیک پاتیل های سرباره (کنورتور و کوره بلند) با مساعدت مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و پیگیری های صورت گرفته،کارگاه ریخته گری سنگین شرکت مهندسی و پویش ساخت در بخش شمالی کارگاه ریخته گری فولادسازی از فروردین ماه سال جاری آغاز به کار نمود.

وی افزود : اولین پاتیل سرباره کنورتور ذوب آهن در این کارگاه در تاریخ 31 فروردین به وزن 30 تن چدن مذاب با مارک های RST372A به همت تلاشگران این شرکت و همکاری مدیریت های فولادسازی و کارگاه های ساخت و تولید، ریخته گری شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن تصریح کرد : این واحد قابلیت تولید انواع قطعات سنگین و فوق سنگین جهت صنایع فولادسازی،سیمان،مس و نیروگاهها را در کل کشور دارا است که علاوه بر صرفه جویی اقتصادی برای ذوب آهن اصفهان، رونق تولید و بهره گری از توان نیروی داخلی را در پی دارد.

در ادامه مهندس علی دشتستانی مسئول کارگاه ریخته گری شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن نیز گفت : پاتیل 12 متر مکعبی شرکت فولاد مبارکه به سفارش آن شرکت ساخته شد و در روز سه شنبه یکم بهمن ماه سال جاری پس از انجام کلیه تست های لازم و تایید کارشناسان ساخت و بهره برداری شرکت فوق، از محل کارگاه ریخته گری شرکت پویش ساخت بارگیری و به فولاد مبارکه حمل و تحویل گردید.

وی خاطر نشان کرد : فرم گیری قالب و ریخته گری این پاتیل در مدت زمان 20 روز و پس از ریخته گری با صرف حدود 800 نفر ساعت شامل مراحل تمیز کاری و عملیات حرارتی درکارگاه ریخته گری شرکت مهندسی  و پویش ساخت به انجام رسید. از ویژگی های این پاتیل می توان به تغییر طرح ظاهری،اصلاح محل ثقل آن جهت بهبود در بهره برداری و استقرار پاتیل بر روی سرباره بر و نیز مقاومت پاتیل در برابر دفرمگی اشاره کرد.

مسئول کارگاه ریخته گری شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن بیان کرد : تاکنون تعداد 10  عدد پاتیل سرباره کنورتور و یک عدد پاتیل سرباره کوره بلند ذوب آهن در این کارگاه از ابتدای سال جاری با موفقیت ساخته شده است و تعداد دو عدد پاتیل سرباره نیز در دست ساخت قرار دارد.

مدیر عامل شرکت مهندسی و پویش ساخت در پایان از مساعدت های مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، معاونت ها و مدیریت های مختلف ذوب آهن که در این راستا تعامل و همکاری داشتند تشکر و قدردانی نمود.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • مسعود پاسخ

    اولا تبریک میگم به فولادمردان و خودم که جزعی از این خانواده بزرگ هستم باعث افتخارم هست و تقدیر و تشکر میکنم به همه مسعولین ذی ربط و همه ی کارگران و غیور مندان این خطه

    ژانویه 26, 2020 در 2:00 ب.ظ
    • epcesco پاسخ

      با سپاس از شما

      ژانویه 31, 2020 در 1:23 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .


تمامی حقوق متعلق به شرکت مهندسی و ساخت پویش ذوب آهن میباشد